Kvalitně plánovat, důsledně měřit. Dlouhodobě usiluji o co nejpřesnější obchodní řízení, které využívá talentů jednotlivých obchodníků, je co možná nejspravedlivější ve své měřitelnosti a přináší klientům stabilní výsledky.

Moje filozofie je prostá. Obchod má generovat výsledky, recruitment do obchodních pozic ne pouze obchodníky, ale performující obchodníky. Devět let v interim managementu jsme stavěli službu, která bude rovnoměrně rozdělovat rizika mezi nás a zákazníka a zároveň transparentně definovat naši motivaci uspět. Nikdy u nás nenastane scénář, kdy my vyhráváme, když zákazník prohrává. Vidíme daleko po trhu přes společnosti, kterým řídíme obchod. Měříme, sbíráme data, analyzujeme a rychle zachytáváme trendy. Všechno, co děláme, je založené na opakované praxi a kompetencích, které rostou z enormního množství aktivit.

Šimon Srp, CEO & Founder
Šimon Srp

Příběhy našeho
týmu

Alena Pudilová

COO

Alena Pudilová

S každým obchodníkem nastavujeme přesná očekávání

K oblasti obchodu a recruitmentu jsem se dostala díky spolupráci s mezinárodními klienty, pro které jsem hledala převážně kandidáty do top managementu. Simon Says je mojí jasnou volbou, protože mi umožňuje myslet ve velkém a podílet se na strategickém rozhodování. Jsou pro mě důležité hodnoty, které zastává a jsem obklopena lidmi, kteří se vzájemně posouvají a podporují. Stejně tak beru i obchod – jako oblast, kde můžu neustále růst, získávat nové zkušenosti a vidět zrcadlo své práce.

Zbyněk Lipavský

Interim

Zbyněk Lipavský

Řídíme týmy jako by byly naše vlastní

Moje kariéra byla od počátku zaměřena na oblast informačních technologií a inovací. Mé pracovní zkušenosti mi poskytly obsáhlé znalosti prodejních procesů, metodik řízení projektů, obchodních strategií a analýz, integrací, konzultací a poradenství, vývoje softwaru, zlepšování procesů a řízení vztahů se zákazníky. Mám rád, když se věci zbytečně neobcházejí a jde se rovnou na věc. V obchodně má být řád a systém, ale zároveň prostor pro vlastní osobnost. Vždycky jsem měl blízko ke sportu, na kterém si cením především férovosti a cílevědomosti. Stejně tak přistupuji i k mé práci.

David Roun

CSO

David Roun

Chceme s klienty vytvářet strategická partnerství

Obchodu se věnuji přes deset let. Pohyboval jsem se v telekomunikacích, marketingu, službách a IT, kde jsem byl zaměřen hlavně na B2B a B2G. Vždy jsem byl zaměřen na výsledek, a to se odvíjí i v našem obchodní oddělení. Proto jako úspěch vnímám poslední rok, kdy se nám díky silné akvizici podařilo získat zákazníky, kterým máme projektově přinést přes 400 milionů na obratu.

Miloslav Svoboda

Interim

Miloslav Svoboda

Jako sportovec chci hlavně hrát

V průběhu své profesní kariéry se pohybuji na manažerských pozicích v prostředí IT, telekomunikací, energetiky, marketingu a médií. Vedl jsem interní a externí prodejní týmy převážně se zaměřením na B2B a B2G.  Za úspěch považuji každý uzavřený obchodní případ, ale i prohru ze které se rád poučím. Pracoval jsem na mnoha úspěšných projektech např. Sales Coverage model v telco segmentu, vytvoření nového prodejního RÚT kanálu v energetice, vytvoření Performace managmentu v ICT sales force včetně návrhu a implementace provizního systému, projekt service delivery v telekomunikacích atd.

Jan Pavlis

Interim

Jan Pavlis

Pro řízení máme k dispozici velké množství dat a trendů

Poslední roky se věnuji řízení obchodu v technologických a IT firmách, kde jsem měl na starosti řízení obchodních týmů jak ze strategického hlediska, tak jejich každodenního fungování.  Mezi mé úspěchy patří mj. uvedení a následné řízení inovativního HR produktu, kde se nám povedlo zvýšit obrat během jednoho roku o 50%. Většina projektů, kde řídím obchodní týmy, jsou společnosti, které nabízejí IT produkty/služby často s přesahem do lidských zdrojů, ale také mimo ně.  Obchodní řízení je o jasně definovaných cílech, které lze stanovenými metrikami a precizním měřením bezpečně dosáhnout.

Martina Kozáková

Obchodník

Martina Kozáková

Nechci být pro klienta transakce, ale strategický partner

Obchodu se věnuji více než 15 let. Po zkušenostech obchodníka v médiích nebo v benefitech mě nadchl koncept Simon Says. Na trhu není jiná společnost, která Vám nejenom analyzuje možnosti rozvoje, ale dva roky řídí obchod a vy ji zaplatíte pouze provizi z dosažených úspěchů. Pokud nejste spokojeni s výsledky vašich obchodníků, potřebujete postavit akviziční tým, nebo chcete navýšit obrat firmy, potkejme se a nechte nás, ať najdeme řešení i pro vaši firmu.

Pojďme se lépe poznat

Kontakty

Věříme v dril, systematickou práci, sběr relevantních dat a jejich analýzu. V pregnantní měření. V obchod vyjádřený čísly. Nestabilní prodej řeší důsledně měřená pipeline, na těžkopádný obchod platí důsledná revize a nová strategie, na líné obchodníky bič.