Tyto stránky použivájí cookies

Náše stránky používají technické, analytické, marketingové cookies. Toto vše potřebujeme pro správnou funkci stránek a pro vyhodnocení, jak jsou naše stránky používány. Pro více informací a nastavení navštivte Informace o cookies.

Nastavení

Kvalitně plánovat, důsledně měřit. Dlouhodobě usiluji o co nejpřesnější obchodní řízení, které využívá talentů jednotlivých obchodníků, je co možná nejspravedlivější ve své měřitelnosti a přináší klientům stabilní výsledky.

Moje filozofie je prostá. Obchod má generovat výsledky, recruitment do obchodních pozic ne pouze obchodníky, ale performující obchodníky. Devět let v interim managementu jsme stavěli službu, která bude rovnoměrně rozdělovat rizika mezi nás a zákazníka a zároveň transparentně definovat naši motivaci uspět. Nikdy u nás nenastane scénář, kdy my vyhráváme, když zákazník prohrává. Vidíme daleko po trhu přes společnosti, kterým řídíme obchod. Měříme, sbíráme data, analyzujeme a rychle zachytáváme trendy. Všechno, co děláme, je založené na opakované praxi a kompetencích, které rostou z enormního množství aktivit.

Šimon Srp

Příběhy našeho
týmu

S každým obchodníkem nastavujeme přesná očekávání

K oblasti obchodu a talent managementu jsem se dostala díky spolupráci s mezinárodními klienty, pro které jsem hledala převážně kandidáty do top managementu. Simon Says je mojí jasnou volbou, protože mi umožňuje myslet ve velkém a podílet se na strategickém rozhodování. Jsou pro mě důležité hodnoty, které zastává a jsem obklopena lidmi, kteří se vzájemně posouvají a podporují. Stejně tak beru i obchod – jako oblast, kde můžu neustále růst, získávat nové zkušenosti a vidět zrcadlo své práce.

Řídíme týmy jako by byly naše vlastní

Moje kariéra byla od počátku zaměřena na oblast informačních technologií a inovací. Mé pracovní zkušenosti mi poskytly obsáhlé znalosti prodejních procesů, metodik řízení projektů, obchodních strategií a analýz, integrací, konzultací a poradenství, vývoje softwaru, zlepšování procesů a řízení vztahů se zákazníky. Mám rád, když se věci zbytečně neobcházejí a jde se rovnou na věc. V obchodně má být řád a systém, ale zároveň prostor pro vlastní osobnost. Vždycky jsem měl blízko ke sportu, na kterém si cením především férovosti a cílevědomosti. Stejně tak přistupuji i k mé práci.

Chceme s klienty vytvářet strategická partnerství

Obchodu se věnuji přes deset let. Pohyboval jsem se v telekomunikacích, marketingu, službách a IT, kde jsem měl na starost B2B a B2G zákazníky. Vždy jsem byl zaměřen na výsledek, a to se odvíjí i v našem obchodním oddělení. Proto jako úspěch vnímám poslední rok, kdy se nám díky silné akvizici podařilo získat zákazníky, kterým máme projektově přinést přes 700 milionů na obratu.

Pojďme se lépe poznat

Kontakty

Věříme v dril, systematickou práci, sběr relevantních dat a jejich analýzu. V pregnantní měření. V obchod vyjádřený čísly. Nestabilní prodej řeší důsledně měřená pipeline, na těžkopádný obchod platí důsledná revize a nová strategie, na líné obchodníky bič.